Inscriu-te a l’Edu Hack

EduHack és una iniciativa del programa mSchools per connectar, inspirar i oferir les eines als directors i docents d’avui per a dissenyar nous models d’ensenyament i aprenentatge incorporant la tecnologia digital basat en els principis del design thinking aplicats a les competències i oportunitats del segle XXI. L’objectiu és plantejar reptes i desenvolupar solucions de forma creativa i col·laborativa.

Encetem ara la segona edició i us convidem a participar-hi. Podeu trobar més informació al bloc de l’EduHack.

La  preinscripció és oberta fins al 4 de juny.

Si ja teniu una proposta, podeu incorporar-la des d’aquest formulari per tal de poder-la compartir amb la resta de participants.

Si no teniu cap proposta, podeu indicar quins són els vostres interessos. Recordeu que totes les propostes han de quedar emmarcades en els objectius de desenvolupament sostenible del mil·leni.

Aquest formulari és una preinscripció i al mes de setembre s’haurà de confirmar el compromís realitzant la inscripció final on podreu consultar quines són les propostes presentades per afegir-vos a un grup o bé trobar participants amb interessos afins i crear un nou grup.

Aquest programa és obert a docents, futurs docents i experts del món educatiu i industrial de tot Catalunya. #mSchoolsEduHack