Converses pedagògiques

Les converses pedagògiques tenen per objectiu que els docents de qualsevol etapa educativa, de centres públics o concertats, així com persones vinculades amb entitats col·laboradores del Departament d’Ensenyament, dialoguin sobre temes d’actualitat pedagògica fonamentals per a l’escola.

Com hauria de ser una biblioteca d’un centre educatiu del segle XXI? Quins principis hauria de seguir? Quines línies de coordinació hauria de tenir amb la biblioteca pública?

Intervindran: Dolors Bundó, Mestra responsable de la biblioteca de l’Escola Cossetània de Vilanova i la Geltrú; Nati Calvo, Directora de la Biblioteca Sant Ildefons de Cornellà, i Albert Correa, Mestre del Col·legi Sant Andreu de Badalona i membre del grup Biblioteques Escolars de Badalona.

Aquest acte tindrà lloc el dimarts 22 de novembre a les 17.30h. a la Sala d’Actes del Departament d’Ensenyament.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *