El Casal d’estiu de català per a l’alumnat nouvingut

BENVINGUTS I BENVINGUDES!

Aquest juliol s’està realitzant  al Rubí- Forma el Casal de llengua catalana per a l’alumnat nouvingut.  Durant tres setmanes, els dimarts i els dijous, de 9 a 11h  l’alumnat de segon cicle de primària fins a 4t d’ESO  van aprenent les expressions i el vocabulari  més habituals en la llengua catalana.

Ha estat un curs estrany i difícil. Molts d’ells venen amb les motxilles plenes d’esperances i, també, experiències sovint doloroses.  Aquest Casal ha estat una manera de dir-los “sou benvinguts i benvingudes!” Desitgem que, ben aviat, als seus centres educatius, tot i la incertesa del Covid-19,  puguin continuar aprenent i sentint-se que són part de la nostra terra.

Com a assessora LIC de Rubí i coordinadora del Casal,   vull donar les gràcies a tot el professorat  i monitors que ha col·laborat a fer aquesta acollida, a l’Ajuntament de Rubí, especialment,  a la Regidoria d’Educació i els seus tècnics, que han donat el suport econòmic i logístic, i a totes les famílies i alumnat que s’hi han compromès amb la il·lusió de trobar un futur millor. La diversitat ens enriqueix a tots i totes.

Benvinguts, benvingudes, doncs!