Ara és demà

El passat dia 14 van iniciar-se al Cosmocaixa,  el cicle de conferències Ara és demà, que té com a objectiu crear un debat dins l’entorn educatiu, per assentar les bases dels canvis que esdevenen al nostre país.

Les directores dels centres Esc. Teresa Altet i CEE Ca n’Oriol de Rubí, Dolors Oliver i Dolors Castaño, van presentar el seu projecte “La fusió de dos entorns d’aprenentatge: una oportunitat per a la complexitat”.

Aquest projecte parteix de la realitat i les necessitats d’ambdós centres. El projecte ofereix a l’alumnat una experiència gratificant que parteix de l’atenció a la diversitat i que té com a objectiu desenvolupar la competència comunicativa de tot l’alumnat a l’hora  que els proporciona un aprenentatge sobre competències per a la vida.

img_1927