Programa de biblioteca escolar

Presentació de la Biblioteca Escolar del Rivo Rubeo

Els passats 27 de gener i 3 de febrer, l’escola Rivo Rubeo va presentar el seu projecte de biblioteca escolar a mestres i professor/es vinguts de centres de tot el Vallès Occidental en el marc de la formació del programa de Biblioteques escolars.

Va estar una trobada que va resultar molt profitosa per a tots plegats i especialment per tots els que han treballat per la biblioteca escolar que enguany compleix, juntament amb el Centre, els seus primers 10 anys.

Més informació a llegeix més …

Enllaç al web de l’ESC Rivo, on presenten la seva biblioteca escolar: http://www.rivorubeo.cat/l-escola/projecte/altres-projectes/biblio