Premis Baldiri Reixac 2014-2015

Premi Baldiri Reixac, a l’escola Parroquial Nostra Senyora de Montserrat de Rubí, per la seva participació activa al servei del català i de la ciutadania. Moltes felicitats!!!

En reconeixement a una escola amb alumnes de 3 a 16 anys, la gran majoria dels quals no són d’entorns catalanoparlants, i que té endegats diferents programes que afavoreixen que el català sigui la llengua vehicular tant a dintre com a fora de l’aula. En aquest sentit, cal destacar l’assignatura “Lletres en moviment”, que promou activitats interactives entre infants i adolescents de diferents edats, així com altres experiències com ara la creació col·lectiva de contes o recursos lingüístics. També convé posar en relleu la participació activa en iniciatives ciutadanes com ara l’Esbart Dansaire o Ràdio Rubí, entre d’altres.