24ena. Conversa Pedagògica

Per tal de confirmar la vostra assistència a l’acte cal que us inscriviu a la pàgina web en el següent enllaç.

Us informem que reiniciem el debat pedagògic amb la vint-i-quatrena Conversa Pedagògica sobre “El teatre a l’escola”.

La dramatització és una potent forma d’aprenentatge en l’educació de l’expressió oral, corporal, i emocional. Actors professionals i mestres explicaran el perquè i el com treballar el teatre amb nens i adolescents, i es donaran a conèixer experiències teatrals de referència a l’escola i a l’institut. Alhora, parlarem de com el teatre desenvolupa l’expressió artística i de com també pot esdevenir una eina per a treballar la convivència al centre.

PonentsAnna Barrachina, actriu de teatre, televisió i cinema; Cristina Morales, mestra d’educació infantil a l’escola Serra de l’Obac (Terrassa); Xavier Boada, actor de teatre, televisió i cinema; i Cesc Noto, professor de secundària a l’IES Leonardo da Vinci (Sant Cugat) i coordinador del grup de recerca “Equip Cuidem-nos” de l’Ice de la UAB.

L’acte tindrà lloc el dijous 5 de novembre a les 17:30h. a la Sala de plens del Departament d’Ensenyament (Via Augusta 202).