2a Trobada pedagògica de Biblioteques Escolars de Catalunya: Treball en xarxa: sumar és guanyar!

Captura-de-2017-05-04-112914
Aquesta segona jornada porta per títol Treball en xarxa: sumar és guanyar! i el seu objectiu és donar a conèixer la importància del treball en xarxa biblioteca escolar-serveis educatius-biblioteca pública i entorn, tot mostrant algunes experiències de treball en xarxa en els territoris. El seminari de BE de Rubí i Castellbisbal (GTBE) exposarà l’experiència de treball en xarxa a les nostres poblacions des de fa més de 20 anys.

Data: dimarts 30 de maig de 2017

Lloc: Institut Eugeni d’Ors.  Av. del Maresme, 192-212 – 08918 Badalona