III Jornada Pedagògica. Torre de la Llebre: “Gaudí, gaudir creant i construint.”

La part de “Compartir experiències” la va encetar l’escola Torre de la Llebre. Van ser la Fina Martínez i la Marta García les encarregades de presentar el seu projecte artístic en torn a l’obra de Gaudí.

Van començar amb els seus alumnes explicant l’estil que feia servir l’artista català (trencadís) amb els seus treballs i

els van anar aplicant en petits projectes de plàstica. Cada vegada anava engrescant més als estudiants, els quals van anar elaborant projectes més complexos. Fins que van acabant fent una actuació pels pares amb màscares inspirades amb l’estil Gaudí i exercicis d’acrogym  per emular, entre altres, la Sagrada Família.