III Jornada Pedagògica. Duc de Montblanc: “Sortim de l’aula”

Va ser la Beatriz Marcos l’encarregada d’explicar tot el projecte d’art que va sortir, ara fa uns anys, a l’Institut Duc de Montblanc.

Al curs 2016-2017, va voler treballar amb un projecte comú d’un mural aprofitant les parets que envolten al centre. Com a resultat va quedar una paret multicolor amb el nom del centre amb lletres grans. Els participants van ser alumnes d’educació plàstica i visual d’un curs que es van implicar des del primer moment, tot i que algunes hores d’elaboració foren fora d’horari escolar. Als alumnes els va encantar i es van engrescar molt.

Aquesta tasca va agradar tant que els següents cursos van anar captant més i més alumnes; fins i tot a aquells i aquelles aliés al projecte. La resta dels murals van incloure un “skyline” de Rubí amb els monuments/edificis més emblemàtics (logo del Apadrinem #Rubícity), el nou logo de l’Institut Duc de Montblanc i un paisatge natural com a símbol de la seva implicació com a Escola verda. Per la seva banda, els alumnes de servei comunitari van fer un petit mural commemorant el 50 aniversari de la arribada de l’home a la Lluna.