III Jornada Pedagògica. La Serreta: “Singularitat i diversitat”

Des de l’Institut La Serreta ens van vindre a presentar el seu projecte inspirat en l’obra de l’artista americà Keith Haring. Els encarregats d’explicar-nos-el van ser la Montse Vendrell i el Josep M. Padullés.

En aquesta ocasió, han triat fer un treball creatiu per unir art i diversitat. Aprofitant l’estil de les obres de Keith Haring, amb colors llissos i cridaners i figures humanes absents de detalls, van voler fer un mural per parlar el tema de la diversitat. Ens van explicar com van col·laborar alumnes de diferents cursos per dissenyar i elaborar  aquest mural. Van saber captar molt clarament el missatge que volien transmetre i l’estil artístic els facilitava la tasca. El resultat final va resultar ser una pintada absolutament increïble a una de les parets interiors del seu centre.

A més l’alumnat s’ha implicat en tot el procés, tant en el treball en qüestió com en posar-se en contacte amb entitats externes per assessorar-se del tema de la diversitat. Aquesta idea ha sorgit des del projecte TEI i Desafiem i ha col·laborat l’Ajuntament de Rubí i Rubí Jove.