III Jornada Pedagògica. Pau Casals: “Els Jardín de Juanita”

Per concloure la part de compartir experiències, van vindre la Maite Ruiz i la Silvia Quinto, de l’escola Pau Casals a presentar-nos el seu projecte que vincula art i filosofia.

El Jardín de Juanita és un projecte creat per Crearmundos i que consisteix en crear espais naturals al centre on treballar la filosofia amb alumnes des de 3 fins a 11 anys. Des d’aquest punt, al Pau Casals han creat un petit espai al patí d’infantil on els nens i nenes d’aquesta etapa es troben per treballar la filosofia i la creativitat. Com a escola verda gaudeixen i tenen cura d’aquest petit espai natural i el fan servir per parlar, crear vincles al centre o com a marc per desenvolupar algun projecte artístic. Aquest esperit impregna als alumnes i els contagia amb bons hàbits de cura del propi espai i sentiment de comunitat.