Inauguració mural “Singularitat i Diversitat” de La Serreta

Aquest matí l’Institut La Serreta ha inaugurat el mural sobre el projecte de diversitat. Aquest ha sigut desenvolupat amb el departament d’educació plàstica i visual del centre i els alumnes de 1r i 3r de la ESO i 1r de batxilletat artístic. Aquest forma part del projecte TEI i Desafiem i ha comptat amb la col·laboració de l’ajuntament de Rubí i Rubí jove.

El mural s’ha inspirat en l’obra del pintor americà Keith Haring. Els colors, llissos i cridaners, i les figures, sense trets facials ni detalls, ajuden a realitzar una composició globalitzadora i atractiva a la vista a on el missatge va més enllà del que veuen els ulls. Aquest mural ha estat dissenyat i pintat pels alumnes els quals s’han repartit les tasques; d’aquesta manera s’observa els diferents espais que la conformen, tot en la línia de la diversitat i la singularitat de les persones. Des d’avui ja decora una de les parets interiors del centre i entra a formar part de la historia del mateix.