19a Festa dels sentits

Encara ens queden alguns dies abans no arribi el 25 d’abril, però la Festa dels Sentits ja fa estona que ha començat a caminar. Aquest any comptem amb el suport, en el disseny dels diferents tallers amb els estudiants de la Menció d’Atenció de la Diversitat Blanquerna i l’alumnat de 6è de les Escoles Orlandai i Poeta Foix, tallers que han estat supervisats pels professionals de les escoles d’Educació Especial.

Les activitat estan pensades per tal que l’alumnat de les Escoles d’Educació Especial i de l’alumnat de tercer de primària de les Escoles Orlandai i Poeta Foix passin un jornada de descoberta tot compartint i experimentant un seguit de propostes dirigides a l’estimulació dels diferents sentits: l’olfacte, el tacte, la vista, l’oïda i el gust.

Les escoles participants d’aquest any són :

Escola Fàsia Escola Estímia
Escola Esclat Escola Aspasim
Escola Pedralbes Escola Orlandai
Escola Guru Escola Poeta Foix
I també comptem amb la participació dels professionals de l’Associació d’activitats de lleure, servei i formació  JOCVIU així com  del centre de Teràpies assistides CTAC, i la cloenda amb la participació de l’escola de dansa VARIUM

HORARIS:

10’30 – 10’45…………………[ Benvinguda]