Equip

Cada servei educatiu està format per un equip multidisciplinar:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialmampaent, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic del CRP.
  • EAP (Equip d’assesorament i orientació psicopedagògic): equip que dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’EAP.
  • ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): que donen suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment procedent de la immigració i/o amb l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’ELIC.

El Servei Educatiu també treballa de forma coordinada amb el CREDA (Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius) de Barcelona i amb el professorat que atén l’alumnat amb discapacitat visual. Igualment, col·labora amb el Camp d’Aprenentatge de Barcelona en diverses iniciatives.

El Servei Educatiu de Sarrià-Sant Gervasi està format per:

Nom del professional del Servei Educatiu

Perfil professional

1 Anguera Blanch, Eliana EAP Psicopedagoga
2 Basagaña Riquè, Emma EAP Psicopedagoga
3 Blasco Olivares, Anna CRP Assessora Tècnica docent
4 Giménez Albero, Isaura EAP Psicopedagoga
5 Gimenez Pedrol,  Maite / Palomares Larreula, Helena  – Directora CRP – Coord. SE – CRP Assessora Tècnica docent
6 Gualis  Cardona,  Carme – Directora EAP EAP Psicopedagoga
7 Pastor Folch, Àngels EAP Psicopedagogues