Equip

Cada servei educatiu està format per un equip multidisciplinar:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialmampaent, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic del CRP.
  • EAP (Equip d’assesorament i orientació psicopedagògic): equip que dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’EAP.
  • ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): que donen suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment procedent de la immigració i/o amb l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’ELIC.

El Servei Educatiu també treballa de forma coordinada amb el CREDA (Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius) de Barcelona i amb el professorat que atén l’alumnat amb discapacitat visual. Igualment, col·labora amb el Camp d’Aprenentatge de Barcelona en diverses iniciatives.

El Servei Educatiu de Sarrià-Sant Gervasi està format per:

Nom del professional del Servei Educatiu

Perfil professional

1. Anguera Blanch, Eliana

2. Basagaña Riquè, Emma

3. Blasco Olivares, Anna

4. Giménez Albero, Isaura

CRP Assessora Tècnica docent

EAP Psicopedagoga

5. Gimenez Pedrol,  Maite – Directora CRP – Coord. SE CRP Assessora Tècnica docent
6. Gualis  Cardona,  Carme – Directora EAP EAP Psicopedagoga
7.  Pastor Folch, Àngels  /  Torné Solé, Ana EAP Psicopedagogues