Dia de la dona

Des del Departament d’Educació,  en el Dia Internacional de les Dones, tot sumant-se al missatge d’ONU Les dones al lideratge: assolir un futur igualitari en un món COVID-19 proposa un seguit d’activitats per visibilitzar i conscienciar l’alumnat, i tota la comunitat educativa, sobre els drets de les dones i la necessitat de la corresponsabilitat en les tasques de cura.

El món de la cura, que passa per l’autocura, la cura de l’espai i les persones que ens envolten, fa possible el sosteniment de la vida i el benestar personal. Cal que tots i totes valorem les tasques de cura i ens hi involucrem.

• En aquest enllaç a la pàgina del Departament d’Educació hi trobareu recursos a dalt esmentats.
  • Per altre banda, l’Institut Català de les Dones (ICD) posa a l’abast dels municipis el joc de taula “100 fites i algun entrebanc”. En enllaç trobareu les instrucccions del joc i el tauler.
  • I enllacem, també, amb el Diari d’Educació on s’hi refexiona entorn al patis escolars com un espai de gran oportunitats per a aprendre valors en els estones de lleure.
  • Finalment, aprofitem aquesta entrada a la web per anunciar que el Consorci d’Educació de Barcelona ha obert una nova formació que s’iniciarà després de Setmana Santa per tal de treballar el programa Coeduca’t dins del Currículum, adreçada a centres educatius que ja estiguin duent a terme pràctiques coeducatives.

Per inscriure-us, podeu accedir en aquest l’enllaç del cercador d’activitats  amb la informació de la taula següent

1001040509   Coeduca’t amb el currículum
2020-2021   Curs telemàtic. Internivells: Educació Infantil-Primària-Secundària