Recerca jove

Enguany, i davant la situació actual, s’han pres unes mesures excepcionals per a la celebració de la  Mostra de Recerca Jove de Barcelona.

• Cada centre només podrà presentar 1 treball de recerca, excepte els instituts que tenen batxillerat escènic o artístic, que en podran presentar 2
                    • Els treballs presentats a cada districte, passaran directament a la Mostra de ciutat, sense passar per la selecció del jurat de districte.  D’aquesta manera, i aprofitant les potencialitats de les eines digitals (espais web i streaming), es donarà prioritat a la difusió i impacte, la transferència de coneixement i el modelatge, mitjançant les següents accions:
    • Tots els treballs presentats es penjaran a la pàgina web del Consorci, així com a les pàgines dels serveis educatius de districte, en format de pòster interactiu.
    • Les persones autores hauran d’adjuntar un Elevator Pitch (detallat a les bases), que facilitarà la difusió i coneixement del treball.
    • La Mostra de ciutat, en format virtual, tindrà un caràcter formatiu i divulgador, adreçat principalment a l’alumnat de 1r de Batxillerat. El dia de la mostra es faran visibles, a través de petits fòrums, alguns treballs en funció de la temàtica però també aquells que destaquin per algun aspecte concret del procés de la recerca (objecte de la recerca, recollida d’informació, conclusions, producte final…). Per a més informació cliqueu al damunt