Xerrada de Josep Ma. Puig sobre L’Aprenentatge Servei Comunitari

El proper dimarts 28 de maig, a les 17.45 hores, a l’Institut Municipal d’Educació i Treball, tindrà lloc la xerrada “Aprenentatge i servei comunitari: t’hi apuntes?”, organitzada per la Comissió impulsora del Servei comunitari a Vilanova i la Geltrú.

L’objectiu d’aquesta xerrada és fer difusió de l’aprenentatge i servei comunitari, una actuació educativa obligatòria a partir del proper curs 2019-2020 per a l’alumnat de tercer i quart d’educació secundària i que vol garantir que l’alumnat, al llarg de la seva trajectòria educativa, experimenti i protagonitzi accions de compromís cívic. Perquè valors com l’ajuda, la cooperació i l’altruisme s’aprenen participant en activitats, entrenant-los i reflexionant per donant-los tot el sentit personal i social que tenen. I aquí les entitats socials i els centres educatius tenen molt a dir.

La xerrada comptarà amb la intervenció del sr. Josep Maria Puig Rovira, catedràtic de teoria de l’Educació a la facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona i membre del Centre Promotor d’Aprenentatge Servei.

Les persones que estigueu interessades a assistir a aquesta xerrada, us podeu inscriure enviant un missatge al següent formulari http://bit.ly/2HgLBwo o trucant al telèfon 93 814 0440 (ext. 7246).”

En la sessió hi haurà també una breu presentació de l’experiència de col.laboració entre una entitat i un centre educatiu de la comarca.