Grup de treball LiJ del Garraf a la 1a. Trobada de coordinació de Biblioteques Escolars de Catalunya

El passat 17 de maig el Grup de treball de Literatura Infantil i Juvenil del Garraf va presentar la seva experiència de funcionament en la 1a Trobada de coordinació de seminaris i grups de treball de Biblioteques Escolars de Catalunya, que va tenir lloc al sala d’actes del  Departament d’Educació.

La Dolors Bundó, coordinadora del grup, va explicar detalladament a partir del pla de treball que cada curs es fixa, els objectius, les actuacions i l’organització del funcionament del Grup de Treball de LIJ del Garraf. Així com també, va fer esment de les tres guies de lectura que s’elaboren, on es recomana a alumnes, famílies i centres de la comarca una selecció de les novetats editorials que es publiquen en les diverses modalitats literàries.

Al llarg del mati, es presentar altres experiències molt interessants sobre el foment de la lectura, com:  la del Seminari de Coordinació de Biblioteques Escolars de Salt (SE Gironès) o bé Les propostes Literàries Escolars del SE del Pla de l’Estany i també l’activitat Les mil i una nit del SE del Segrià.

La jornada va ser molt enrequidora per la diversitat de propostes presentades a l’entorn de la motivació de l’alumnat envers a la lectura.