XXIV Concurs “El gust per la lectura”

El Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics convoca el XXIV Concurs El Gust per la Lectura, basat en la lectura i treball de les obres i els dossiers didàctics corresponents.

S’estableixen set categories (A, B, C, D, E, F i G), d’acord amb els nivells educatius de l’alumnat participant. En cada categoria es podrà participar únicament en les obres i dossiers que s’especifiquen.

Fase d’inscripció al concurs del 5 de novembre al 21 de desembre de 2018

Les categories, les modalitats, les lectures i els dossiers són els següents:

Categoria A. Alumnes de cicle mitjà d’educació primària

• Modalitat A1
    Cornelia Funke. El petit home llop. Editorial Animallibres, 2009. [Autora]
  • Modalitat A2
    Francesca Sanna. El Viatge. Editorial La petita impedimenta, 2016.  [Tema: refugiats]

Categoria B. Alumnes de cicle superior d’educació primària

• Modalitat B1
    Cornelia Funke. El lladre de gorres. Editorial Bromera, 2008. [Autora]
  • Modalitat B2
    Christobel Mattingley. L’Asmir no vol fusells. Editorial Alfaguara, 2007. [Tema: refugiats]
    David Cirici. Molsa. EDEBÉ, 2013. [Tema: refugiats]

Categoria C. Alumnes de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria

• Modalitat C1
    Isaac Asimov. Robbie i altres contes. Aula literària, Vicens Vives, 2009.
    Silvestre Vilaplana. Resurrecció. Espurna. Bromera, 2014.

Categoria D. Alumnes de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria

• Modalitat D1
    Raquel Ricart. El ciutadà perfecte. Andana editorial, 2015.
    Aldous Huxley. Un món feliç. Grup 62, 2010.

Categoria E. Alumnes de batxillerat i d’educació d’adults (preparació per a la prova d’accés a cicles formatius de grau superior –PPACFGS– i accés a la universitat per a majors de 25 anys –PAU >25 anys–)

• Modalitat E1
    Mercè Rodoreda. Mirall trencat. [Lectura prescriptiva del batxillerat]

Categoria F. Alumnes d’educació d’adults (Cicle de formació instrumental –CFI–)

• Modalitat F1
    Oriol Garcia Quera. L’aventura de la llengua: Pompeu Fabra. Editorial Rafael Dalmau, 2018.

Categoria G. Alumnes d’ensenyament de persones adultes (graduat en educació secundària –GESO–, curs d’accés a cicles formatius de grau mitjà –CAM– i preparació per a la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà –PPACFGM–)

• Aldous Huxley. Un món feliç. Grup 62, 2010.
  • Joan Balart. Autobiografia de l’home invisible. Segona edició. Editorial Neopàtria, 2016.

Els treballs que es presentin han de ser de creació original i s’han d’ajustar al que determinen les bases per a cada categoria i obra. En el cas que s’hi incloguin imatges i/o música, han de ser de creació pròpia o lliures de drets. Es recorda que els centres han de tenir el permís d’utilització de la imatge dels alumnes que apareguin als audiovisuals presentats.

Pel que fa al lliurament dels treballs, s’ha de procedir segons s’indica al punt 2 de les bases del concurs Inscripcions i lliurament dels treballs.
Independentment de la modalitat de treball escollida, l’obra i/o dossier s’ha de treballar amb tot el grup classe.

Per a més informació i inscripcions cliqueu aqui.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *