S’inicia el 14è Congrés “Els infants protagonistes de la ciència”

Aquest matí, del dilluns 20 de maig, s’ha iniciat a la sala d’actes de la UPC de Vilanova i la Geltrú, el 14è Congrés “Els infants protagonistes de la ciència”, on es presenten 28 ponències de 15 centres d’Educació Infantil i Primària de la comarca i amb més de vuit-cents alumnes participants.

Avui han pres parts sis grups de tres escoles de Vilanova i la Geltrú:

• El grup de Segon “A” de l’Escola Ginesta que ha presentat la ponència “Observem els cargols”.
  • El grup de Segon “Atzavara” de l’Escola El Cim que ha presentat el treball sobre “Les petjades dels animals”.
  • El grup de Cinquè “Andy Warhol” del Col.legi Divina Providència que ens ha parlat de les discapacitats, amb la ponència “Superherois d’incògnit”.

Després de l’estona de descans hem presenciat tres ponències més:

• El grup de Primer, també del Col.legi Divina Providència,que ens ha parlat dels “Anuncis publicitaris”
  • El grup de Segon B, de l’Escola Ginesta que ens ha fet presentat la ponència ” Mirem l’aigua amb ulls de científics”
  • El grup de segon C, darrer del matí, que ens ha explicat aspectes rellevants sobre “La germinació”.

Abans d’iniciar la presentació de les ponències hem rebut la salutació de l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, la Neus Lloveras, així com també ens han dirigit unes paraules la Directora adjunta dels Serveis Territorials d’Educació de Barcelona Comarques, la Judit Barbacil, la directora de la Biblioteca-Museu Victor Balaguer, la Maria Alias, i el David Raya, assessor TIC de l’equip directiu de la UPC de Vilanova i la Geltrú.

Us deixem unes quantes imatges d’aquesta primera sessió del Congrés de ciència d’enguany.