Presentació de les noves directrius IFLA per a la biblioteca escolar

Des del Col.legi Oficial de Bibliotecaris i amb la col.laboració dels Departaments d’Educació  i de Cultura s’ha elaborat una traducció de la segona edició de les Directrius IFLA per a les biblioteques escolars.

Aquesta nova edició de les Directrius IFLA representen, respecte a la primera edició, una actualització del desenvolupament profesional del bibliotecari escolar en el context de la segona década del segle XXI, amb tots els canvis a nivel tecnòlogic. social i cultural que han tingut lloc i que seguirán succeint en un entorn cada cop més canviant.

L’actualització i el continu reciclatge del profesional encarregat de la biblioteca escolar és fonamental per a un òptim funcionament d’aquesta i per a la seva correcta implementació dins del projecte escolar.

Per tal de donar a conèixer aquestes directrius al professorat responsable de biblioteca dels centres és farà una presentació al Servei Territorial de Barcelona Comarques,  el proper 21 de gener ,de 17 a 19h, en format conferència.

Per a més informació i inscripció en aquesta activitat cal que cliqueu aquí.

Us hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *