PEE de les Roquetes – Sant Pere de Ribes: El Grup de Teatre Galió comença els assajos.

El Grup de teatre Galió, en el marc de les actuacions promogudes des del PEE de Les Roquetes, ha iniciat els assajos, que tenen lloc tots els els dijous a les 16.45h a la Sala d’actes de l’INS Alexandre Galí. El grup de teatre està format per alumnes de l’ESO dels dos instituts i també per alumnat de 6è de les tres escoles. Si algun alumne de l’ESO o de 6è de Primària vol fer teatre només ha d’anar a l’assaig de dijous i inscriure’s. L’activitat està subvencionada pel PEE de les Roquetes.