La recomanació BOOKFLIX de la setmana

Des de l’ELIC Garraf  us volem fer recomanacions setmanals de llibres de gran interès per les vostres Aules d’Acollida o, fins i tot, per promocionar dins de les vostres escoles com a lectures altament necessàries per treballar el tema de la diversitat i la pluriculturalitat.

Avui és el torn d’un llibre escrit per Jon Agee i publicat per l’editorial La casita Roja: EL MUR AL MIG DEL LLIBRE.

Aquest llibre ens parla de com n’és d’important eixamplar horitzons, obrir-nos a nous mons (interiors i exteriors) que ens enriqueixen i són la nostra veritable fortalesa. Tot això explicat amb una gran senzillesa i un enginy extraordinari.

Us animem a escriure les vostre opinions o les dels vostres alumnes a dins d’aquest Jamboard

Bona lectura!! 📕📗📘