Torna la Setmana de la Ciència 2022 al Garraf

La Setmana de la Ciència al Garraf, organitzada juntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, tindrà lloc del 14 al 18 de novembre. Enguany tindrà com a fil conductor la innovació i el coneixement local com a motor de creixement, posant en valor els actius en innovació i ciència que hi ha arreu del país, així com el foment de la participació activa de la ciutadania en les diferents etapes del procés de recerca científica.

Us avancem algunes de les activitats d’aquesta edició:
    • Del dilluns 14 al dimecres 16 de novembre:

• Divendres, 18 de novembre:
      • Dia de la Ciència al Carrer (alumnat de 6è d’EP i 1r d’ESO): una mostra de divulgació científica que es realitza a l’esplanada de la Fragata de Sitges, on l’alumnat de centres de la comarca (ESO, Batxillerat i Cicles Formatius) i entitats col·laboradores que exposen experiments, exhibicions… adreçades a nois i noies de cinquè i sisè de Primària i de primer i segon d’ESO. FORMULARI D’INSCRIPCIÓ fins el 21 d’octubre.
      • Visites als museus de Sitges (alumnat de 6è d’EP i 1r d’ESO): l’alumnat tindrà l’oportunitat de visitar gratuïtament els Museus Maricel i Cau Ferrat, així com la Fundació Stämpfli d’Art Contemporani. FORMULARI D’INSCRIPCIÓ fins el 21 d’octubre.

Us esperem per gaudir de la Setmana de la Ciència!