Convocatòria VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

CURS 2018-2019

El Departament d’Educació convoca els VI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants de sis a divuit anys. La convocatòria s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria.

Les categories establertes són les següents:

• A   Alumnat de cicle inicial d’educació primària
  • B   Alumnat de cicle mitjà d’educació primària
  • C   Alumnat de cicle superior d’educació primària
  • D   Alumnat d’educació especial d’educació primària
  • E   Alumnat d’educació especial d’educació secundària obligatòria
  • F   Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària
  • G   Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària
  • H   Conte audiovisual i il.lustrat per a tots els alumnes de primària

En quan a la categoria del conte il·lustrat està adreçat a tots els alumnes de primària i als alumnes de primària de les escoles d’educació especial. L’objectiu és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’ àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’ àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

En el blog Conte audiovisual il·lustrat  podeu trobar una proposta per treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

Per participar en el Certamen, els centres han de lliurar els seus treballs, un per categoria, al SE/CRP del Garraf, fins el 29 d’abril de 2019, en suport digital i per correu electrònic.

Us animem a participar-hi!!!