Conferència “Ensenyar a escriure a les escoles i instituts del segle XXI” del Daniel Cassany (CANVI DE DATA, 7 DE FEBRER)

Notícia breu sobre Daniel Cassany

Professor titular d’Anàlisi del Discurs en llengua catalana a la Facultat de Traducció i Interpretació de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. (Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge).

El seu camp de recerca és la comunicació escrita.

Ha publicat diversos llibres sobre aquestes qüestions ben coneguts per la comunitat educativa, com ara Descriure escriure (1988), Reparar l’escriptura (1993, La cuina de l’escriptura (1993), Construir l’escriptura (1999), Rere les línies(2006), Taller de textos (2006), Esmolar l’eina (2007) i Ensenyar llengua (1993), a banda de nombrosos articles de recerca i de divulgació.

Qui vulgui ampliar aquesta informació pot entrar a https://www.upf.edu/web/daniel_cassany/presentacio

Cal inscripció prèvia cliqueu l’enllaç següent:     Ensenyar a escriure a les escoles i instituts del segle XXI