PEE de Les Roquetes – Fem LÈCXIT!

Dins el PEE de Les Roquetes -Sant Pere de Ribes- s’ha engegat aquest curs el Programa LÈCXIT per  a la millora de la comprensió lectora. Nois i noies de 3r i 4t d’ESO dels instituts Alexandre Galí i Xaloc de les Roquetes -St. Pere de Ribes-acompanyen infants de les escoles Roquetes, Santa Eulàlia i Mediterrània en la lectura amb una mentoria individual d’una hora per setmana. Les mentories individuals, que es realitzen fora de l’horari escolar,  parteixen dels interessos dels nens i nenes per estimular la lectura. Els voluntaris i voluntàries reben una formació abans d’iniciar les sessions de lectura, però adapten les activitats als interessos de cada infant, per tal de fer de la lectura una experiència agradable i establir una relació de confiança amb les nenes i els nens. La trobada setmanal té lloc a la pròpia escola per crear un espai de confiança però la Biblioteca Josep Pla té un paper molt important proporcionant lectures, consell i formació als joves voluntaris.

Si voleu saber més sobre aquest projecte que lidera la Fundació Jaume Bofill, podeu visitar la seva pàgina web

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *