13è Premi Sambori Òmnium de narrativa escolar 2019

Òmnium Cultural convoca el XIII Premi Sambori Òmnium 2019, el premi escolar de narrativa que té per objectiu promoure l’ús literari del català a les escoles i instituts del país. La convocatòria inclou totes els centres educatius públics, concertats i privats.

Els treballs que optin a aquest premi hauran de ser individuals, originals i escrites en català o aranès. La temàtica de la narració serà lliure.

S’atorgaran premis a les 6 categories següents:
a) Cicle inicial de primària (1r i 2n)
b) Cicle mitjà de primària (3r i 4t)
c) Cicle superior de primària (5è i 6è)
d) Primer cicles de secundària (1r i 2n d’ESO)
e) Segon cicle de secundària (3r i 4t d’ESO)
f) Batxillerat i cicles formatius

L’extensió dels escrits serà de:
• Entre ½ i 2 planes per a les categories de primària
• Entre 1 i 3 planes per a les categories de secundària
• Entre 1 i 4 planes per a les categories de batxiller i cicles formatius

El cos de lletra Arial 12 i interlineat 1,5 per a totes les categories.

Cada centre educatiu recollirà els treballs dels seus alumnes i en seleccionarà, com a màxim, 3 de cada categoria. Una redacció per alumne. Els treballs no aniran signats i seran inèdits.

Els treballs s’enviaran en format word, per mitjà d’un formulari de participació habilitat a la pàgina web d’Òmnium: www.sambori.omnium.cat

La data límit de lliurament de les narracions serà el divendres, 1 de febrer, del 2019.

Per a més informació o per qualsevol dubte:  www.sambori.omnium.cat