ZER El Solsonès, Solsona. Estada 1r trimestre curs 22/23

Durant l’octubre d’aquest curs 22/23, la ZER El Solsonès va realitzar una estada amb nosaltres de 4 dies amb el seu alumnat de 5è i 6è de primària. Les activitats que van realitzar van ser les següents: “Escape room/descoberta de la Ràpita”, “Què menja el musclo?”, “Les aus del delta + taller d’anellament científic d’ocells i visita als rapinyaires nocturns en recuperació” i “Pugem a la Torreta”.

Com a Moment 3, un cop van tornar al centres, van realitzar un treball literari que combinava les fotos que havien fet el mateix alumnat amb textos que s’inventaven. Tot plegat ho van unir en un genially i si cliqueu a la imatge podreu veure el seu magnífic resultat:

Un gran treball i aprofitament de la seva estada al CdA del delta de l’Ebre. Esperem veure’ns aviat!