Guiem a l’alumnat del INS Alfacs amb el seu TR

Aquests dies, el director del CdA, Josep Badia, està realitzant diferents xerrades a l’alumnat de l’INS Alfacs per a ajudar-los a triar la temàtica del seu treball de recerca. Us adjuntem la notícia que el mateix institut ha penjat al seu web:

“Foto: Emma Castellà

Text: Paula Llopis

Dimarts 24 de gener, Josep Badia del Camp d’Aprenentatge del delta de l’Ebre (La Ràpita) ens ha fet una xarrada per poder donar-nos idees i consells per al nostre treball de recerca. Badia recalca i ens aconsella que triem un tema que ens agradi i que tinguem intriga per poder continuar descobrint sobre aquest que hem escollit.

A partir d’un tema simple ens ha ensenyat com poder traure unes temàtiques interessants per al treball de recerca.

Josep Badia ens ha donat exemples del treball tant científics com d’història. Alguns temes que ens ha ensenyat sobretot són pels voltants del Montsià: des de  la muntanya fins al riu.”