El Camp d’Aprenentatge ofereix als nois i les noies la possibi- litat de fer estades de 3 a 5 dies de durada. El grup estadant s’allotja en l’alberg de què disposa el Camp, que té una capacitat màxima (alumnat i professorat) de 49 places.
Es poden fer diverses modalitats d’estada, segons la durada i les activitats que el centre participant considera més adient per al seu currículum i els seus interessos.
Durant la Trobada de Coordinació, es concreten els detalls del programa de l’estada i la seva preparació.
El CdA proporciona els quaderns i dossiers per al treball de l’alumnat i el professorat i resol totes les qüestions organitzatives derivades de l’estada i l’allotjament, així com el guiatge de les activitats.
Atenent als àmbits d’actuació dels camps i entorns d’aprenentatge del Departament d’Educació, les nostres activitats quedarien classificades de la següent manera:
Àmbits:
- Alimentació i salut
- Arqueologia, història i patrimoni
- Art i música
- Ciències de la Terra
- Ecosistemes
- Indústria i tecnologia
- Món rural i urbà
- Sostenibilitat i medi ambient
El nostre camp d'aprenentatge no disposa d'activitats dedicades especialment per aquest àmbit.
- L’Assut, la gran obra de l’Ebre. Prim-CS, ESO-CI
- Una terra de sal. ESO-CI, ESO-CS
- Cardó, la vall amagada. Prim-CM
- Descobrim el Montsià. Prim-CS, ESO-CI
- Una mar d’oliveres. Prim-CM, Prim-CS
- El vol de l’esparver. Prim-CM, Prim-CS
- Pugem a la Torreta. Prim-CS, ESO-CI
- La Ràpita, projecte il·lustrat. Prim-CS, ESO-CI
- Les muralles de Tortosa. Prim-CS, ESO-CI, ESO-CS
El nostre camp d'aprenentatge no disposa d'activitats dedicades especialment per aquest àmbit.
- Pugem al Port, a poc a poc. Prim-CS
- El bosc de pi roig. ESO-CI
- Descobrim el Montsià. Prim-CS, ESO-CI
- L’Assut, la gran obra de l’Ebre. Prim-CS, ESO-CI
- Una terra de sal. ESO-CI, ESO-CS
- Cardó, la vall amagada. Prim-CM
- Descobrim el Montsià. Prim-CS, ESO-CI
- Projecte Ebre. ESO-CI, ESO-CS
- Per què els rius han d’arribar al mar? Prim-CS, ESO-CI
- El riu, dolç o salat. ESO-CS, BATX
- El Garxal, un delta en miniatura. Prim-CM, Prim-CS
- La ruta de les basses. Prim-CM, Prim-CS
- Les aus del Delta. Prim-CS, ESO-CI
- Les aus: indicadors de biodiversitat. ESO-CS, BATX, CFGM, CFGS, ADULTS
- Els ecosistemes aquàtics del Delta. ESO-CS, BATX
- L’arrossar, bassa i conreu. Prim-CS, ESO-CI
- Què menja el musclo? Prim-CS, ESO-CI
- La badia, ecosistema marí. ESO-CS, BATX
- Pugem al Port, a poc a poc. Prim-CS
- El bosc de pi roig. ESO-CI
- L’arrossar, bassa i conreu. Prim-CS, ESO-CI
- La pesca a la Ràpita. Prim-CS, ESO-CI
- Una mar d’oliveres. Prim-CM, Prim-CS
El nostre camp d'aprenentatge no disposa d'activitats dedicades especialment per aquest àmbit.
- Per què els rius han d’arribar al mar? Prim-CS, ESO-CI
- El riu, dolç o salat. ESO-CS, BATX
- Les aus del Delta. Prim-CS, ESO-CI
- Les aus: indicadors de biodiversitat. ESO-CS, BATX, CFGM, CFGS, ADULTS
- Què menja el musclo? Prim-CS, ESO-CI
- La badia, ecosistema marí. ESO-CS, BATX
- Els arbres del parc. Prim-CS
- Una mar d’oliveres. Prim-CM, Prim-CS
- La pesca a la Ràpita. Prim-CS, ESO-CI
- La Ràpita, port i platja. Prim-CM
- L’arrossar, bassa i conreu. Prim-CS, ESO-CI
Segueix-nos!