Allotjament

L’allotjament per als grups estadants està situat en el mateix edifici del Camp d’Aprenentatge, dins del nucli urbà de Sant Carles de la Ràpita.  Està gestionat directament pel CdA i catalogat com a casa de colònies.

Maq_cda

Té una capacitat per a fins 44 alumnes i 5 professors.

Serveis de l’allotjament:

Icon_dormAllotjament de 49 places
Icopn_menjdRègim de pensió completa
Icon_interntOrdinadors amb Internet
Icon_wifiWifi en tot l’edifici (ús professorat)
Icon_tvTV, vídeo i equip de música
Icon_salectBiblioteca
Icon_calefCalefacció
Icon_jocsJocs de taula i pati
Icon_aulaAula amb pantalla i canó
Icon_adaptAdaptat per a minusvàlids

Planta baixa:

Planta primera:

Fotos de l’edifici:

La casa

El CdA està situat dins del nucli urbà de Sant Carles de la Ràpita, a l’avinguda Josep Tarradelles, i davant del CAP.  En l’edifici es situen l’alberg i les Instal·lacions del Camp d’Aprenentatge.

El pati

El CdA disposa d’un pati arbrat que envolta l’edifici. La part anterior del patri és unicament per a activitats tranquil·les, amb bancs per a seure. La zona d’allotjament de l’edifici té dues pòrtes a la façana principal. Normalment els alumnes estadants utilitzen la de l’esquerra.Al lateral es situa la taula de ping-pong.

Pati de darrera

El pati de darrera disposa d’espai per a fer jocs moguts. Hi ha una xarxa de bádminton i jocs de pati tradicionals. També es troba la porta d’entrada a les aules del CdA que utilitzen els alumnes.

Menjador

És el major espai de la casa i també es pot utilitzar durant el temps lliure. Disposa de video, TV i equip de música.

Aula polivalent

És un aula habilitat dins de l’alberg, a disposició del professorat estadant o per activitats complementàries. Disposa d’ordinadors i projector. A tot l’edifici hi ha connexió wifi a disposició només del professorat.

Dormitoris

A la primera planta Disposem de quatre dormitorios d’alumnes i dos per a professors. A la planta baixa hi ha un dormitori de dos places reservat per a minusvàlids.

Dutxes i lavabos

Hi ha deu dutxes a la casa: dos a la planta baixa i vuit al primer pis. Els professors tenen lavabos i dutxa en els seus dormitoris.

Les aules

El CdA disposa de dos espais polivalents i ampliables – amb material d’aula, laboratori, audiovisual i biblioteca – per a la realització de les seves activitats amb el CdA en horari lectiu.

L’àrea de treball del CdA

A més de les aules de treball, el CdA disposa de les seves sales de treball intern, copisteria, administració i magatzems per al seu funcionament. L’accés és independent de l’alberg i són d’ús exclusiu del professorat del CdA.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *