Escola Farigola, Seva. Estada 1r trimestre curs 22/23

Durant el setembre d’aquest curs 22/23, l’escola Farigola de Seva va realitzar una estada amb nosaltres de 4 dies amb el seu alumnat de 4rt i 5è de primària. Les activitats que van realitzar van ser les següents: “Escape room/descoberta de la Ràpita”, “Què menja el musclo?”, “Les aus del delta + taller d’anellament científic d’ocells i visita als rapinyaires nocturns en recuperació” i “Pugem a la Torreta”.

Van ser un bon grupet i van treballar molt bé. A més a més van realitzar un diari que anaven pujant al seu Nodes l’explicació/resum de com havia anat el dia i algunes fotos. Si voleu veure quines coses van fer i com s’ho van passar, cliqueu als enllaços següents:

També van realitzar un bon treball previ que va consistir en realitzar una cerca d’informació, a través d’un Google Sites fet per la mestra, per fer-ne un PowerPoint per parelles i una posterior exposició oral. Per a fer el PowerPoint, era necessària la visualització i treball a l’aula dels vídeos que nosaltres els recomanem per abans de venir (M1)

Un cop van tornar a la seva escola, després de l’estada, l’alumnat va realitzar com a avaluació els Kahoots proposats de les activitats i van practicar amb els jocs per repassar els continguts que tenim a la nostra web. (M3)

Una estada molt ben aprofitada per part de l’alumnat i professorat de l’Escola Farigola. Esperem veure’ns aviat!

Accés als Power Points

1 i 2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *