Nadal 2015/2016. Llibres per llegir acompanyats

La Comunitat de Pràctica de Biblioteques Escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 ha elaborat la guia de lectures recomanades Nadal 2105/2016.

Aquesta guia com les dues publicades el curs anterior va adreçada a les famílies i té com a principal objectiu orientar-les en la compra de llibres per als seus fills.

El títol d’aquesta guia Llibres per llegir acompanyats també és una declaració de principis perquè està pensada perquè els infants llegeixin acompanyats i que les famílies puguin conversar al voltant del llibre que estan llegint els seus fills.La guia, en forma de tríptic, fa una proposta de 20 llibres, cinc per a cadascun dels cicles presents a les escoles.

Aquesta comunitat de pràctica està formada per les persones responsables de les biblioteques de les escoles Puig d’Agulles (Corbera de Llobregat), El Solell (La Palma de Cervelló), Joan Juncadella, La Guàrdia, La Guàrdia, La Vinyala, Mare de Déu del Rocío, Sant Antoni, Sant Jordi i Col·legi Sant Vicenç (Sant Vicenç dels Horts) i La Ginesta (Vallirana) i pel referent de biblioteques escolars del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

|Descàrrega de la guia. Centres de Cervelló, Corbera de Llobregat, Pallejà, Torrelles de Llobregat i Vallirana|

|Descàrrega de la guia. Centres de Sant Vicenç dels Horts|