Sant Jordi 2016, llibres per llegir acompanyats

santjordi2016guia

La Comunitat de Pràctica de Biblioteques Escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 us presenta, un Sant Jordi més, una guia de lectures recomanades per als infants de les escoles de Cervelló, Corbera de Llobregat, La Palma de Cervelló, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana.

La guia, com les anteriors, s’adreça a les famílies i pretén orientar-les en la compra de llibres per als seus fills. Uns llibres pensats per a ser llegits en companyia i se’n parli.

La guia, en forma de tríptic, fa una proposta de 20 llibres, cinc per a cadascun dels cicles presents a les escoles. Hi destaca per damunt de tot la recomanació de les Faules del llibre de les bèsties (Barcanova), una magnífica adaptació de l’obra homònima de Ramon Llull, de qui enguany es commemora el setè centenari, a càrrec de Pere Martí i Beltran i amb il·lustracions de Maria Espluga. Tampoc ens hem d’oblidar de l’obra del premi Nobel Patrick Modiano Catherine (Blackie Books), una deliciosa novel·la que seduirà al lector.

Aquesta comunitat de pràctica està formada per les persones responsables de les biblioteques de les escoles Puig d’Agulles (Corbera de Llobregat), El Solell (La Palma de Cervelló), Joan Juncadella, La Guàrdia, La Guàrdia, La Vinyala, Mare de Déu del Rocío, Sant Antoni, Sant Jordi i Col·legi Sant Vicenç (Sant Vicenç dels Horts) i La Ginesta (Vallirana) i pel referent de biblioteques escolars del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

Descàrrega de la guia. Centres de Cervelló, Corbera de Llobregat, Pallejà, Torrelles de Llobregat i Vallirana

Descàrrega de la guia. Centres de Sant Vicenç dels Horts

Per descarregar les guies poseu el cursos del ratolí damunt el document i premeu la icona Finestra externa que surt a la part superior dreta de la imatge.