Maleta Motxilla Bioclimàtica

maleta-mb

El Programa Motxilla Bioclimàtica proporciona una maleta de préstec amb set aparells de mesura professionals que permeten la mesura de variables ambientals a partir de les quals es fonamenta el treball experimental i l’anàlisi de resultats.

instruments

Presentació

El programa La motxilla bioclimàtica, des d’un punt de vista pedagògic, facilita que l’alumne assoleixi les competències bàsiques de l’àmbit cientificotecnològic, matemàtic i social, en promoure la utilització d’una metodologia activa, en la qual l’alumne és el protagonista del seu propi procés d’aprenentatge, en qüestions tant rellevants socialment i significatives com són la limitació de recursos fòssils, la seguretat energètica, el canvi climàtic i la salut des d’una òptica experimental i vivencial.

Finalitat

La finalitat del programa La motxilla bioclimàtica és fomentar la motivació de l’alumne a partir del treball interdisciplinari del procés d’indagació per a la gestió energètica i la salut. Aquest programa es concreta en els centres educatius en diferents projectes vinculats a la motxilla bioclimàtica des d’una òptica experimental i vivencial..

Per saber-ne més:

Podeu consultar la informació del Projecte de la Motxilla Bioclimàtica i la seva Guia Didàctica a la pàgina del programa de la nostra web.

El programa disposa d’un lloc propi a XTEC- Xarxa Telemàtica educativa de Catalunya.

Condicions del prèstec
Durada: 1 setmana aproximadament.

Per altres períodes de préstec, consulteu a e3990102@xtec.cat

Recollida i retorn del préstec: de dilluns a divendres d’11:00h a 14:00h i de 16:00h a 18:00h