X Jornades dels horts escolars ecològics, dijous 22 d’octubre

En el marc de la Setmana Bio, que comença demà, s’ha organitzat la X Jornades dels horts escolars ecològics. Enguany, i a causa de la situació de pandèmia, serà en format virtual.

Tant els docents com els alumnes s’han d’adaptar a les noves circumstàncies, i en aquestes jornades proposaran activitats i recursos per treballar l’hort escolar en línia. S’exploraran diferents activitats que poden realitzar des dels infants més petits als més grans, amb material o sense, a l’escola o a casa, per tal que sigui quina sigui la situació viscuda no s’aturi el treball amb l’hort.

Trobareu més informació aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *