Seminaris de Coordinació

El Pla de Formació de Zona del Servei Educatiu del Vallès Oriental I organitza seminaris de coordinació.

Els seminaris d’equips de centre són una modalitat formativa entre centres dirigida a equips professionals on almenys una persona forma part de l’equip directiu. Aquestes persones tenen el compromís de la transferència del contingut de la formació al seu centre. L’estructura formativa incorpora la planificació, l’experimentació i l’avaluació del pla d’actuació en el centre de la temàtica treballada.

Els seminaris d’equips de centre del Pla de Formació de Zona del Vallès Oriental I són:

• Coordinació de directors i directores de primària del Vallès Oriental I: Aprenem junts
  • Coordinació de directors i directores de secundària pública de Granollers
  • Coordinació de caps d’estudi de primària de Granollers
  • Coordinació de caps d’estudi de primària del Vallès Oriental I
  • Coordinadors pedagògics de secundària
  • Coordinació de centres de primària i secundària de Granollers
  • Coordinació de centres de primària i secundària de La Roca
  • Coordinació de centres de primària i secundària de Les Franqueses
  • Coordinació de centres de primària i secundària de Canovelles

Els seminaris de coordinació són una modalitat per compartir i intercanviar projectes entre professorat de diferents centres, d’etapes consecutives (infantil-primària; primària-secundària) o d’una mateixa etapa. Les temàtiques poden ser generals, d’especialitat, d’àrea, per càrrec.

Els seminaris de coordinació del Pla de Formació de Zona del Vallès Oriental I són:

• Coordinació de projectes singulars de secundària
  • Xarxa Territorial de cultura digital
  • English Day al Vallès Oriental I
  • Coordinació de la Xarxa de Competències Bàsiques Territorial
  • Anàlisi de casos d’alumnes amb TEA
  • TEA: propostes d’activitats i materials
  • Suport intensiu a l’escola inclusiva
  • Coordinació 0-6 Canovelles
  • Coordinació 0-6 Vallès Oriental I