Formació extraordinària oberta

Des del Departament d’Educació ens animem a aprofitar aquests dies per aprofundir en aquells aspectes que tenen a veure amb la nostra pràctica docent i també per prendre part en diferents activitats de formació a distància. Per fer-ho, ofereixen una nova proposta formativa creada en el marc d’aquest context extraordinari. Veureu que n’hi ha de dos tipus:

També s’ha publicat un recull de recursos per al professorat.

El Departament ofereix als centres docents unes Orientacions per als centres educatius sobre activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus.

Escola Pia de Granollers – English Day 2020

Divendres 28 de febrer es va celebrar la Jornada English Day a l’Escola Pia de Granollers de 9.00 a 13.00. Enhorabona a tot el professorat per la qualitat de les activitats desenvolupades, molt en especial per la coordinadora Maria Caparrós.
L’alumnat d’educació infantil i primària va… Llegeix més»

XVI Certamen de Lectura en Veu Alta – Acte de quarts de final – Vallès Oriental I

Divendres 6 de març es va celebrar l’acte de quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta del Vallès Oriental I.
A l’edició d’enguany s’h arribat a una inscripció de 1.078 centres educatius de tot Catalunya, que es reparteixen en 62 quarts de… Llegeix més»

ESC Colors – English Day 2020 amb INS Lauro

El dimecres 26 de febrer ha estat el dia escollit per l’ESC Colors de Les Franqueses del Vallès per celebrar la jornada English Day 2020. L’alumnat de 1r de batxilleratde l’INS Lauro ha participant activament en el desenvolupament de les activitats.
El programa d’activitats en anglès… Llegeix més»