“Saber que se puede” Curmetratge INS Celestí Bellera

Curmetratge INS Celestí Bellera “Saber que se puede”
A l’estiu del 2017 els alumnes de 4t ESO i el professor de filosofia Àlvar Álvarez de l’INS Celestí Bellera van participar en la realització d’un curtmetratge anomenat  “Saber que se puede” de la productora Daristòteles en col·laboració amb… Llegeix més»

1a Sessió de la Xarxa CB 2018-2019 – Xerrada de Neus Sanmartí

Com avaluar els aprenentatges que afavoreixin l’assoliment de les competències. Com avaluava, com avaluo.
L’avaluació en el marc de l’aprenentatge per projectes.
Els projectes no és una franja separà de treball i després les àrees, no, hauríem d’impregnar ho tot. Els projectes són sempre interdisciplinari perquè com… Llegeix més»

Docència compartida – Sessió 1 a càrrec de David Duran

Docència compartida, sessió 1, a càrrec de David Duran
En parelles definim què creiem què és la docència compartida. Un resum del què s’ha dit en les parelles: la docència compartida és una estratègia que ens ajuda a tractar millor la diversitat a l’aula ja que… Llegeix més»

Take the eTrain – ESC Joan Sanpera – Erasmus+

Aquest projecte internacional està coordinat per l’ESC Joan Sanpera de Les Franqueses del Vallès.
Ells mateixos ens en fan una descripció del projecte:
We are six European Schools from Spain, Greece, Poland, Italy, Slovakia and Lithuania that have decided to join together to work on the project Take… Llegeix més»

Conferència “De fer projectes a la vida de l’aula i l’escola com un projecte”

Conferència a càrrec de Fernando Hernández Hernández.
Dijous 18 d’octubre de 17:00 a 19:00 a l’institut Escola Municipal del Treball

De fer projectes a la vida de l’aula i l’escola com un projecte

• Aprendre per projectes que connecten amb la vida forma part  d’una història que té… Llegeix més»