Visita a l’Escola Bressol Municipal Marta Mata de Canovelles

En el marc del Seminari de dinamització de la gestió de l’escoles bressol municipals, es va realitzar una visita a l’escola bressol Marta Mata de Canovelles el divendres 23 de febrer. Aquesta visita ha permès entrar en contacte amb la realitat del centre. Volem agraïr… Llegeix més»

Espai Congost aconsegueix la Beca Maria Gaja

L’Associació Dimas guanya la beca Maria Gaja de Granollers
El jurat destaca el projecte de l’Espai Congost, un hort comunitari que impulsa l’associació.
L’Espai Congost es va iniciar per l’Associació Dimas, amb l’objectiu d’oferir un espai d’horticultura que acollís i preparés a persones amb situació de vulnerabilitat.… Llegeix més»

Conferència Currículum i orientacions. Educació Infantil 2n cicle. 30 NOV.

Fa uns mesos s’ha publicat el document d’orientacions per al segon cicle d’educació infantil. Aquestes orientacions tenen per objectiu compartir reflexions, donar exemples i pautes sobre com fer de mestre-a al parvulari i alhora, mostrar la millor manera d’oferir oportunitats per al desenvolupament i… Llegeix més»

Concurs Student Adwards modalitat – MHM Mobile History Map

Objectiu
L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de georeferenciació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides.
L’enfocament del concurs d’enguany pretén promoure i… Llegeix més»