Iniciem les emissions del projecte “Educa a les ones”

Demà estrenem un nou projecte que ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres: “Educa a les ones“, una iniciativa fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament de Granollers i el nostre Servei Educatiu, que té com a objectiu fomentar la llengua a través del llenguatge radiofònic, potenciant la creativitat, el treball en equip i les habilitats de comunicació de l’alumnat mitjançant l’experiència de crear i produir contingut radiofònic.

Aquesta nova proposta pren el relleu del projecte “Entorn ràdio“, organitzat pel Pla Educatiu d’Entorn de Granollers des de feia més d’una dècada. Enguany, a més dels centres de Granollers, s’han unit a aquesta aventura centres educatius de Canovelles, les Franqueses i la Roca del Vallès, sumant un total de 18 classes d’11 escoles i instituts que participaran activament en aquest projecte. Des d’ara fins al final del curs, aquests centres treballaran a l’aula per elaborar un magazín que podran enregistrar als estudis de Ràdio Granollers. Les escoles i instituts participants són:

• Escola Mogent
  • Escola Joan Solans
  • Escola Congost
  • Escola Guerau de Liost
  • Escola Pereanton
  • Col·legi l’Estel
  • Escola Els quatre vents
  • Escola Granullarius
  • Escola Mestres Montaña
  • Escola Salvador Llobet
  • Escola Pia

Us convidem a sintonitzar Ràdio Granollers els dissabtes de 9.30 a 10 h. A més, tots els programes es quedaran penjats com a pòdcast al web de la ràdio, perquè no us perdeu cap detall d’aquest apassionant viatge a través de les ones.