Del propòsit a les evidències (Sessió 3 i 4)

Aquestes dues sessions del mes de febrer giren al voltant de la importània de fonamentar la pràctica educativa. Partint de l’analisi d’un document de referència que els centres consideren que pot servir per fonamentar
la pràctica innovadora triada, es promou el debat en els equips docents per analitzar-lo i extreure idees que permetin fonamentar la pràctica en qüestió.

A la sessió de subxarxa, les  escoles que estan reflexionant sobre pràctiques educatives que tenen punts de contacte, comparteixen documents triats, fonamentació i el procés seguit.

Podeu trobar més informació en aquest enllaç.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>