VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

S’ha obert el termini d’inscripció de la sisena convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya que, com sabeu, tenen com a objectius potenciar i estimular l’expressió i producció escrita, així com fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país dels nois i les noies d’educació primària i secundària.

Per participar-hi cal omplir el Formulari d’Inscripció  indicant la voluntat de participació del centre i en quina o quines categories. El període d’inscripció és fins el 15 de març.

Durant la primera quinzena d’abril, s’enviarà als centres inscrits la informació detallada de com i quan lliurar els treballs i de l’acte de lliurament de guardons.