Trobada de Comitès Ambientals a Rubí

Les Escoles Verdes dels centres de Rubí i Castellbisbal s’han aplegat aquest mes de març a la Segona Trobada de Comitès Ambientals on han pogut conèixer-se, i presentar algun dels projectes mediambientals del seu centre, durant la jornada s’han fet equips amb representants de tots els centres per debatre i resoldre alguns reptes sobre ecologia i sostenibilitat. Al final han pogut exposar i compartir les seves conclusions.

Volem agrair la seva  participació  a les escoles i instituts Balmes, Duc de Montblanc, Mossèn Cinto, Nostra Senyora de Montserrat, Montessori, Regina Carmeli, Rivo Rubeo, L’Estatut, i 25 de Setembre de Rubí així com a l’escola Montserrat de Castellbisbal.

img_20170309_115839

Aquí podeu veure les diferents presentacions:

ESC Mare de Déu de Montserrat

ESC Mossén Cinto Verdaguer

ESC Rivo Rubeo

ESC 25 de setembre

ESC Montessori

Escola Parroquial Nostra Senyora de Montserrat

INS l’Estatut

INS Duc de Montblanc

Col·legi Regina Carmeli

Col·legi Balmes