Nova intranet Portal de centre

El dimarts 17 de març, el Departament posa en marxa la nova intranet – Portal de centre, un espai web que s’ha creat amb la voluntat de millorar la comunicació amb els centres educatius, i que ha suposat un esforç important perquè sigui més àgil i modern, i amb un nou aspecte visual que facilita l’experiència dels usuaris.

La intranet – Portal de centre és el principal canal de comunicació interna del Departament, i és on trobareu tota la informació clau i actualitzada.

Portal de centre

Igualment, des d’aquest curs 2019-2020, el Departament publica dos butlletins: Educentres, que es dirigeix al personal dels centres educatius, amb l’objectiu de millorar la comunicació interna amb els centres, i Infoescola, que té la voluntat d’informar els alumnes, les famílies i la ciutadania, en general, dels aspectes relacionats amb l’educació.