Dia de la dona i la nena a la ciència (11 de febrer)

Enguany s’han dut a terme 4 conferències, que tenien com a objectiu incentivar les vocacions científiques, apropant l’experiència en primera persona de quatre dones a l’alumnat de Cicle Superior de Primària i Primer de secundària.

Al Teatre Els Costals de Castellbisbal, l’Anna Pijuan va parlar de “Les nostres cèl·lules també s’estressen” a l’alumnat de l’Institut Escola Les Vinyes i l’Institut de Castellbisbal.

L’Arantxa Garcia va apropar als alumnes de l’Institut La Serreta, l’Institut Torrent dels Alous, el col·legi Regina Carmeli i el col·legi Balmes la ciència, mitjançant la conferència “Perseguint somnis. Com la ciència i la innovació pot canviar la vida de les persones“.

Ana Ausin i “Chicas STEM: os necesitamos“, va motivar al grup de sisè de primària de l’Escola Montessori de Rubí.

L’origen de la meva vocació” va ser la clau de la xerrada que Rosa Maria Llopart va realitzar a l’escola Can Alzamora de Rubí.

Us compartim les imatges de les conferències que s’han dut a terme el Dia de la Dona i la nena a la ciència (cal que cliqueu a la imatge de la conferència per veure l’àlbum compartit).

Gràcies a les conferenciants per fer-ho possible.