Comencem el curs 2023-2024

El dilluns 4 de setembre al migdia, al centre cultural Els Costals de Castellbisbal, ha tingut lloc la sessió inaugural del curs escolar 2023-24.

En el transcurs de l’acte hem pogut escoltar la conferència “L’optimisme realista i pedagògic”, a càrrec de Franc Rojas, educador social i màster en Intervencions Socioeducatives, que ens ha parlat de la importància de saber “acotar” en l’anàlisi de les situacions adverses per poder entomar la seva superació; de com la mirada optimista afavoreix la resolució dels conflictes i de quins són alguns dels elements claus per enfortir el sistema immune psicològic.

En l’acte també han intervingut les alcaldesses de Rubí, Sra. Ana Maria Martínez, i de Castellbisbal, Sra. M. Dolors Conde, així com la del Sr. Eduard Mallol, inspector de la zona, en representació de la directora de Serveis Territorials.