Arrenca el seminari Grup Motor Coeducació COCOBE

Dimarts 7 de novembre es va fer la primera trobada del seminari de coeducació del nostre territori. Volem agrair enormement a l’escola Joan Maragall per obrir-nos les seves portes i cedir-nos un espai que es va plenar degut a l’èxit de participació. La biblioteca de l’escola no solament es va plenar de persones, sinó també d’il·lusió per crear espais de debat, reflexió i treball cooperatiu.

La Silvia Fernàndez, inspectora del nostre territori i referent USAV_VOC, ens va introduir al nou protocol d’actuació en cas de violència que unifica els que ja existien i agilitza el procés.

Ús deixem la presentació de la sessió.