8M PREGUNTES

Des del Grup Motor de Coeducació de Rubí, on participa professorat referent dels centres educatius de la nostra ciutat i amb el suport del Servei Educatiu i l’Ajuntament de Rubí, s’ha creat una activitat dirigida a l’alumnat dels centres emmarcada en el Dia Internacional de les Dones.

L’activitat es realitzarà aquest divendres 11 de març i es divideix en dues parts. La primera, dirigida als alumnes de 5è i 6è de primària, i una segona per 3r i 4t de l’ESO, on alumnes representants de la classe debatran i consultaran en directe amb l’experta d’Educació Afectiva i Sexual Integral. L’experta en qüestió, la Júlia Sánchez Andreo, respondrà els dubtes relacionats sobre sexualitats, estereotips, rols de gènere, diversitats sexoafectives i bon tracte, treballats a les aules.

La sessió serà retransmesa en directe a les aules dels centres participants. La proposta forma part de les iniciatives transversals a tots els centres educatius de Rubí que es volen impulsar des del grup motor.

Ampliació de l’article:

Un cop feta l’activitat, l’alumnat de primària i secundària ha marxat amb nous coneixements i ha resolt els dubtes que van sorgir a les seves respectives classes. L’agraïment del professorat que els acompanyava ens encoratja a seguir treballant en aquesta línia per preparar més i millor als nostres alumnes envers l’aprenentatge afectiu-sexual.